Vi var 16 mennesker der i 6 biler satte kursen sydpå lørdag den 11 april kl. 08:00 fra parkeringspladsen ved cafe Espersen.
Der var god plads i bilerne, så vi kunne sagtens have været flere deltagere på den lærerige og inspirerende tur.
 
 
Klik på billedet og læs mere om vores oplevelser.